Denizinannesi52 küçüklükten bu yana bende her yaz çıkar. Domatese alerjim var ama sadece yazın yiyince çıkıyor. Çok sevdiğim için kendimi tutamayıp yiyorum.
Bir de aşırı kaşınıyor, şu an var mesela vücudumda. Yine de emin olmak için doktora gösterebilirsiniz.