mellisaa Kızlar bugün 20 günlük oldu gündüz uykuların yok denecek kadar az 12′de yatırıyorum bir buçukta kalkıyor üç buçuk Şu an saat hala uyanık Emziriyorum Hatta sağıp veriyorum 60 CC emzirmenin üzerine ama asla uyumuyor
mellisaa Kucağımda uyuyor Memede de uyuyor ama yerine koyduğumda uyanıyor gaz damlası da kullanıyorum ağlamıyor çok yerine koyduğumda almadığımda ağlıyor nasıl yapıcaaammmm