Hosgeldimbenanne kızım salıncakta sallanarak uykuya geçerdi 1,5 yaşlarında bıraktırdım . Yanına bende yattım poposuna pışpış yaptım. Kitap okudum, alnını okşayarak masal anlatırdım o şekilde alıştı. Şimdi 3 yaşında aynı devam ediyoruz yanına yatıyorum alnını okşuyorum uykuyla alakalı masal anlatıyorum uyuyor. 3 yaşındaymış artık bazı şeyleri anlayacak yaşta mesela artık büyüdün sen ayakta sallanarak uyuyamayız falan desen anlarmıkı