Bizim sarılığımız hala sürüyor neredeyse iki aylık olacağız sürekli emziriyorum uykusundan uyandırıp bile veriyorum sütümü sağıp uzayan sarılık dediler araştırıyorlar sebebini ben dinlemedim vermedim ama verip faydasını gören var görmeyende var bilemiyorum çok geçmiş olsun değeri düşükmüş bence yenidoğan sarılığıdır sürekli emzir Canım geçer