Bende hem miyop hem astigmat var evin içinde gözlük dışarıda lens takıyorum daha yeni başladım lens takmaya doktordan istedim yazdı aldım bir haftadır takıyorum ama bir lens ne kadar kullanılıyor acaba, internette bazı yerlerde 15 gün bazı yerlerde 30 gün yazıyor,lens bu içinde altı tane var sağ için altı sol için altı tane,belki markadan markaya değişiyordur diye atim dedim ne kadar kullanmam gerekiyor bir lensi bilginiz var mı doktor bir şey demedi
