Lalande 4 gün önce sezaryen oldum. Göbek deliğimin altı ve sağ tarafı 4 er cm morardı. Kan sulandırıcı iğne yapıyorum ondan mıdır.? Daha önce böyle bişey yaşayan oldu mu?
Tambirmom Lalande benim de morarmisti doktorlar kontrol ettiler bir yere carpmissin muhtemelen dediler bir sorun yaşamadım ama bence doktora gözükün
Deryaumay Lalande hassas bir teniniz varsa sezaryen sonrasi karına bastirıyorlar ya ondan kaynakli morarma olabiliyor kuzenimin olmuştu oradan biliyorum.
Lalande Deryaumay evet hassas tenim var bastırdıklarında baya acımıştı ama hastaneden çıkarken bişey yoktu ondan kafan karıştı