Lilatmz
3,5 yaşında ve 14 kilo 🤭 Be ben geçen yıl bıraktım takmayı. Genel olarak tablonun altında kalmıyor.
Maalesef yazın belli oluyor.
Söyle söyleyim 4 kilo doğan bir bebek biz yürümeye başlayınca kilolar gitti.
Genel olarak kilomuz boya gidiyor bizim. Yaş 3.5 ama gören 4,5 diyorlar. Genelişim ve boy olarak büyük. Kilo olarak az.
Sağlıklı olduğu için doktor sıkıntı yok dedi.