Lilatmz benim kızım 6 yaşında 21 kg. Bana fazla geliyor yüzde 50 persentilde ama eşimde bende iriyiz ve genetiği iri olduğu için ileride kontrolsüz çok kilo almasından korkuyorum.
Ablamın oğlu 6 aylıkken 12 kg’dı sadece anne sütü içtiği halde. Doktoru obez olacak bu çocuk emzirme süresini uzat demişti ablama bebek bir türlü uyum sağlayamadı. Şuan 14 yaşında kilosu yaşına göre çok fazla ama boyuda 180’lerde olduğu için göstermiyo. İri doğdu iri büyüdü ama ablamda onun çok yemesinden şikayetçi sağlığını kaybetmesinden korkuyo.
Çocuk büyütmek zor zanaat öyle olsa korkuyoruz böyle olsa korkuyoruz hep kaygı hep stres:)