Kızlar bebegim aglıyor yani sebebi yok gazını cıkarıyo aç degil ama hep bi ağlama modunda bu yüzden dışarı çıkmamazlık yaptınız mı ben cesaret edemiyorum ağlayacak daha çok diye ama çıkmak istiyorum bunaldım artık bebek arabasında yeni doğdugunda duruyordu uyuyordu şimdi onda da uyumuyor siz napıyordunuz bebeğimi dısarıya mı alıştırmam lazım yoksa