moonrisekingdom Üzülmenize gerek yok 5-6 ay ve sonrası genel olarak kilo alımı yavaşlıyor veya duruyor. Bu hem hareketlendikleri hemde diş döneminde oldukları için oluyor. Benim kızım 8,5 aylık 7700 dü kontrolünde. Ek gıdasıda yerinde mesela güzel yer. Ama bunun yemekle pek ilgisi yok çünkü kızım çok hareketli. 4 aylık olduğundan beri dönüyordu sonra sürünmeye başladı, 7,5 aylıkkende emeklemeye başladı. Şuanda da koltuk tepelerinde dikiliyor inmiyor. Yani aslında durumunuz çok normal kilosuda gayet yerinde dert edecek hiç birşey yok rahat olun