metinaras1 Arkadaşlar 9aylık aşı nasıl. Geçti kaçtane ne aşısı nereden yapıldı oğlumu götüreceğim aşıya İşallah zor geçmez
Sev16 metinaras1 normalde 9. Ayda aşı yok bizim olduğumuz yerde kızamık salgını vardı devlet bi kampanya başlatmış o yüzden kızamık aşısı yapıldı 1 yaşta bi daha yapıldı hatta