minikkus22 bir de ek olarak; oğlum diş dönemi dolayısıyla aşırı iştahsız. aslında ek gıdaya başladığım süreç boyunca çok güzel iştahı vardı. bir kez diş zorladığı için birdaha aynı iştahta hiç olmadı. kısacası çevremde iştah açıcı kullanmamı tavsiye edenler var. ben yine doktorla görüşmeden böyle bir şey yapmayacağım fakat görüşme öncesinde aynı sorunu yaşayan annelerim var mı, varsa nasıl bir çözüm buldunuz? ya da iştah açıcı öneren doktor görüşleri biliyor musunuz