IRB Merhaba bebeğim 1,5aylık bugün göbek deliğinin altına biraz dokununca ses geldiğini fark ettim çok hafif bir pıss sesi gibi bu normal mi? Gaz sancıları için sürekli masaj yapıyorum yine masaj yaparken dikkatimi çekti yardımcı olur musunuz ?
Alara_5 IRB bağırsaktan gelen Bi ses bizim göbek deliği yukarı doğru çıkmıştı bastırınca su sesi gibi lık lık ediyordu. Göbek fıtığıymış onun gibi biseyse eğer...
ybk2019 IRB bizim de o sekil de göbek fıtığı teşhisi kondu, şişti bide baya bizim şu an 5 aylık yine var ama eskisi gibi değil yaşına kadar geçmezse küçük bir operasyon öneriyorlar
Hamilebirayse Konuyla ilgili tam bilgim yok ama post üstte kalsın. Yine de bir doktora götürmekte fayda var
IRB Alara_5 aynen onun gibi istanbulda zeynep kamil hastanesinde sordum fıtık demişti ama ihmal vardır diye korktum çok teşekkürler