Kızlar dün acile gittik bezinde çişi koyuydu ilk kez dün hiç emmek istememişti etrafı izlemek için. Su verebilirsin dedi doktor ama doktora bile güvenemiyorum çünkğ verme deniliyor ya su zehirlenmwsi vs diyolar. Suyla karnını şişirir mi veren oldu mu hiç su . Normalde bezi iyiydi akşama kadar akşam böyle oldu