Arkadaşlar bebeğim 3000 kilo doğdu 5 gün içinde 2660 grama düştü doktor günde 3 kez mama vermemizi söyledi ama 2 kez mama değiştirdim çocuk yer yemez hepsini kusuyodu asla midesinde kalmiyodu yani 2 günde 1 nevresim değiştiriyodum neyse 1 aylık kontrole götürdüğümde 1200 gram almıştı hemşire durumu anlattığımda oda gayet güzel kilo almış kusuyosa mama verme sadece anne sütü alsın dedi 2 gündür hiç vermiyorum ağlaması huysuzlugu yok ama vicdanım yinede rahat değil acaba çocuğu aç birakiyorum mu ? Aç olsa uyumaz huysuzlanirdi dimi ?