aysenur06 arı mama şeker içerikli ve çok yetersiz bir mama neden veriyorsunuz ki , sütün yetmiyorsa aptamil bebelac gibi mama vermen gerekir
Mecugum Melek-yelgel67 merhaba bi donem bende verdim ama suan evde yapiyorum pirinc unlu irmikli mamalar en azindan ne yedigini bilirsin
bloggeranne Melek-yelgel67 benim oğlum 3.5 aylık ben veriyorum arada 100 cc allah'a şükür sorun yaşamadım sekr deposu diyen arkadaşlar da diğer formül mamalar sanki değil adı var sadece aptamil sma vs eskiden bizlerede hep pirinç unu yedirmisler bir yerimiz eksik mi kalmış hayır abartmaya gerek yok bebeğinizi şeker yuklemeyin diyenlerin çoğu allah bilir hamilelikte şeker yüklemesi yaptiranlardir kimse kimsenin durumunu bilmeden konuşmasın yargilamasin!!!!
Melek-yelgel67 bloggeranne ya vallahi içimi rahatlattiniz ne sıklıkla veriyorsunuz peki hergun veriyor musunuz günde kaç defa veriyorsunuz
Deletedmom115 Melek-yelgel67 İçiniz rahatlamasın maalesef arı mama içeriği en kötü olan mamalardan biri az önce de başka bir posta yazdım sağlık bakanlığı tarafından yapılan uygulamada sınıfta kaldı bu mama. Yani çok kötü. Anne sütü almiyorsa formül mama maddi acıdan zor geliyorsa en uygununu bari alın 3 aylık mama veya anne sütünden başka bir şey verilmesi uygun değil. Bu tür mamalar sindirim açısından zordur midesine yüklenmeyin.
bloggeranne Melek-yelgel67 2 günde bir veriyorum oda doymazsa 1 kere çok sık vermiyorum arada yani böyle duymadığı olduğu zaman
kiliclar Melek-yelgel67 yapmayın lütfen kaşık maması arı mama 6 aydan önce başlamayın ağır gelir allerji filan olur.