HE-SEN-COK-BILIYON ayyy bizim de az kaldı. 5ay 8gunluk henüz. Ben de çocuk dokturuna gideceğim de… .hiç bilmiyorum nasıl olacak geçen gün yoğurt tattırdım ben 1cay kaşığı yer sandım istedi nerdeyse 6cay kaşığı yedi maşallah iştahlı bebek pek kıymık kıymık ile kalmaz benimki ek gıdayı sever gibi geliyor ama işte dik oturamıyor başını dik tutamıyor henüz yani mama oturaginda eğili veriyor hemen. Yoksa bizim kucakta dik oturuyor dik tutuyor destekli ama desteksiz hacı yatmaz gibi devriliyor 😀