eses3544 Merhaba bende eczane calısanıyım sıze dogru bılgı vereyım rotorıx ıstersenız ıkı doz ıstersenız uc doz yaptırabılırsınz eger ıkı doz yaptırmak ıstersenız bırıncı asısını 3 aylıkrn dıgerını beş aylıkken yaptırmanız gerekır ama ben üç doz yaptırmak ıstıyorum dersenız de bır asısını 2 aylık bır asısını 4 aylık bır asısını da 6 olmadan yaptırmanız lazım ben ıkı doz yaptırdım onun ıcın de 3. Ayda ve besıncıde yaptım