1bebe1kedi Selamlar anneler. Kabin boy bebek arabası arayışındayım. Fiyat-performans ürünü, kullanıp memnun kaldığınız kabin boy bebek arabası önerisi rica ediyorum sizdennn. Aklımda birkaç marka ve model var ama çok kararsız kaldımmm
defnemiraybebek 1bebe1kedi ben kanz a-go kullanıyorum çok memnunum tek eksi yönü güneşliği kısa o da korumuyor onun dışında hafif tek elle açılıp kapanıyor manevrası falan gayet iyi
Dogacelik 1bebe1kedi bence fiyat performans urunu diye bisey yok. Iyi araba orta araba ve kotu araba var😄 babyzen yoyo harika. O kadar para veremeyecegim icin orta halli bisey olan chicco goody aldim. Hafifligi ve kolay acilmasi isimi cozdu. Ama surus babyzen kadar kolay degil. Tek elle kolay yon verebilmek de cok onemliymis. Bilegimi sakatladim cunku engebeli yollarda tek elle yurutmeye calisirken. Elbet diger elde baska bisey oluyor cunku. simdiki aklim olsa paraya kiyar yoyo alirdim.
1bebe1kedi defnemiraybebek teşekkür ederimm o modele bakmıştım ama sanki oturma ünitesinin kumaşı çok naylon gibi gözüküyor fotoğrafta. Gerçekte de öyle mi?
btlbsr 1bebe1kedi chicco goddy plus kullanıyorum inanılmaz memnunum. Almadan önce Hamilton r1 ve kraft a9 arasında kalmıştık seçimimizi chicco dan yana yaptık bunları inceleyenilirsiniz