Öncelikle bu tavsiye bebeğinde yürüme çabası olup ama kalkamayan bir bebeğin annesi için yazıyorum ben çok bakmıştım burda ama bulamamıştım instangramda bir fizyoloji uzmanının videosunda ne gördüysem onu yaptım eğer bebeğiniz adımlıyor ama kalkamıyorsa bence bilmediğinden yapamıyordur ben oğlumda topu atıp hadi kalkıp topa gidelim diye kaldırdım çömelme pozisyonuna getirip ayak bileğini tutup çok hafif poposundan destek verip kaldırdım bunu üç gün boyunca sıklıkla yaptık 4 gün sabahı kendi kendine kalktı kalktığı gibi çok güzel yürümesi de gelişti emeklediği için kalkması önemliydi yürümesi için kalkmayı öğrenince haliyle emeklemeyi de bıraktı çok çok nadir emekliyor suan bebeklerin yürümesi için adım atmasından çok kendi kendine kalkması çok önemliymiş bunu yapmasaydım öğrenmeyecek miydi tabiki öğrenecekti ben sadece yürüme çabasında olan bebeğime küçük bir destekte bulundum sonuçta tekız kalkan bir bebek görmüyor nasıl yapıldığını bilmiyor bence bunlar önemli bir etken benim gibi ne yapsam nasıl kalkar diye düşünen anneler için yazmak istedim 🙏