1,5 aylık yeni anneyim. Bilmediğimden burada sormak istedim. Bebeğim emzik kullanmıyor. Memeye çok düşkün. Sürekli emmek istiyor. Yarım saat zor oyalıyorum. Yine emmek istiyo. Emmediği zamanlarda ağlıyo. Ya emecek ya uyuyacak ya ağlayacak. Böyle bi döngüdeyiz. Bu seferde çok gaz oluyor. Gaz sancısında da bebekler meme isterlermiş. Ağladığı zamanlarda gaz sancısından mı ağlıyor yoksa meme istediğinden mi ağlıyor anlamıyorum. Acaba süt yeterince gelmiyor mu desem. Sürekli bez değiştiriyorum. Kakasını günde 3 4 kere yapıyor ( bu da bana anormal geliyor ama bilemiyorum da).
Ağladığında meme vermekten başka seçenek bulamıyorum.