Oğlum 3 yaşına giricek. Tuvaleti ogreticem inşallah. Çişini arada bir soyluyor ama büyük tuvaletini söylemedi hiç. Tuvalete yapmadı. Ve oğlum günde 4 kere yapar niyeyse. Ben çok tiksiniyorum bu işten. Nasıl kolay ogretirim. Gece bez bağlayacak miyim. Bana tecrübeli annelerim anlatır mısınız?