Merhaba hanimlar. Sağdiginiz sütü dolaba koyduğunuzda ertesi gun sütün görünümü nasil oluyor? Ben bir iki günlük kisa sürede 4 derece bizdolanina koyuyorum tekrar baktimda alt tarafta suyu üstte koyu yagi ayrışmış oluyo. Nornal mi zeytin yagi su gibi ayrışması