Kızlar merhaba adetim 7 gun oldu geceli hâlâ olmadım iki yaşında oğlum var ve gebelik istemiyorum normalde en fazla üç gün gecikirdim bu sefer borwz fazla oldu sanki en son geçen yıl yazın yine böyle geciktim ama oldum sonra ya hamileysem diye çok korkuyorum korunuyorm da ama yinede korkuyorm test aldım yapmaya korkuyorm napicm bilmiyorum adetten önce sivilce çıkar hep bnde yine çıktı qma hâlâ olmadı bel ağrım da var ama nafile yani napicm kızlar bı akıl verin bana