byzss İlk 6 ay çok kusan bir bebekti ama sonra tamamen bitti şu an ara ara kusmaya başladı emzirdim az önce çok az süt çıkardı normal mi bu durum
zeyneperll byzss benimde bebbeyim 9 aylık oda başta ilk 6 ay kustu sonra aniden kesildi ama bı kaç keredir bende fark ediyorum çok az kusuyor hazımsızlık falan olbilirmi diye düşündüm bende