Bugleminannesi28 Kızlar günlük hem rahat edebileceğim hem gezmeye giderken giyeileceğim rahat hemde sık her kombine uyum sağlayabilecek bir babet arıyorum beyaz renk bu ikisi arasında kaldım sizce hangisi? 1 2
visneli_turtam Bugleminannesi28 benim 1 hoşuma gitti,çok zarif hafif çok rahat sanki, diğeri biraz ağır model gibi.Ama yaşınız da önemli,20 üstüyse babet daha hoş
SetenayCo Bugleminannesi28 2 numaradan var bende Çok severek kullanıyorum. Sadece ayağınız çok ince değilse bir numara büyük almanız sizi rahat ettirir. 1 numaralı modelden de sonbaharda almayı düşünüyorum. Çok şık.
sezer2022 Bugleminannesi28 eğer rahatlık istiyorsan 1 numara,, çünkü ikincisinin önü sivri gibi geliyor, benim ayağım taraklı olduğu için 2 gibi babetler sıkıyor
aylizinannesiiii Bugleminannesi28 bunları internetten mi alıyorsunuz hangi site ikinci numara çok güzelmiş ben böyle süslü şeyleri çok seviyorum 😂
Bugleminannesi28 Alerjikrinit evet siyahıda hoşuma gidiyor ama siyah sandalet siyah tokadı terlik siyah spor ayakkabi elimde siyah çok var hshshs 😂 beyaz istedim yaz ayı beyaz şal beyaz etek beyaz desenli elbise VS giyiyorum altına babet alayım dedim
Bugleminannesi28 visneli_turtam 23 yaşım normalde tereddüt etmem bir derim ama 2. Modelin gorselli yorumlarına baktım 20 li yaşlarda kombin yapanlarda çok hoş durmuş bilemedim
Bugleminannesi28 SetenayCo ayağım ince ama benim genelde tarzım 1 numara hatta düşünmeden alırım 2 numara bir tık orta yaş gibi geliyor daha doğru tabirse tarzımı yansıtmıyor ama fotoğraflı yorumlarda benim yaşlarımda çok güzel kombinleyenler var çok tatlı duruyor aslında o yüzden kararsız kaldim
Bugleminannesi28 sezer2022 rahatlik evet ama ayağım ince o yüzden 2.modeli de attım buraya rahatlik onemli ama sık durmasını da istiyorum
Bugleminannesi28 Mrvsmt2502 evet siyahı çok sık ama siyah babet terlik spir ayakkabi ne ararsanız var o yüzden beyaz babet istedim tarzıma 1 çok uygun ve yaşıma ama 2.modelin yorumlarına baktım benim yaşlarda çok güzel kombin yapmışlar sık durmuş
Mrvsmt2502 Bugleminannesi28 2. De güzel ama sizde benim gibi sade seviyorsunuz sanırım . 2. Yi ben giysem sokakta abiyeyle yürüyormuş gibi yadırgarım kendimi 😂
Bugleminannesi28 Mrvsmt2502 evet al benden de o kadar o kadar sadeciyim kiii 2.si bile abiye gibi gelir bana giyince ahshshsu 😂 o yüzden bilemedim ne zaman kendi tarzım dışına çıkıp ya alıyım belki hoşuma gider desem asla giymiyorum ve kenarda bekliyor