papatya09_ 11 aylık ve 4 yaş. Tek bir defa süpürge açıyorum. Çamaşır her gün oluyor. Küçük uyurken asıyorum. Sürekli onlarla ilgileniyorum diyebilirim. Küçüğün ikinci uykusuyla büyüğün öğle uykusunu aynı saate getirip o arada bazen dinleniyor bazen yemek yapıyorum. Bazen de uyuyorum. Gece 9 buçuktan sonra küçük, 10 buçuktan sonra da büyük uyuyor. Bitmiş olmazsam 12ye kadar çay falan içiyorum. Küçük hep kucak istiyor ve hep kucakta. Oyuncaklarla da oynuyorlar oldukça dağınık şekilde olunca oyalanıyorlar. Yeme içme uyku banyo oyunlar zaten baska bir şey yapmaya zaman kalmıyor.