Fidan_144 Benimkide geç döllenme umut olur anladıklarınız 8+5 olması gerekirken 6 haftalık çıktı ama kalp atışı vardı(dakkada123) Ama korkuyorum bir şey olur diye başına gelenler anlatsın lutfen. Birde adetden 10 gun sonra çıktı testde
Omeraslan Fidan_144 Korkulacak hiçbir şey yok . Adet gecikmesinden on yedi gün sonra öğrendim. 6+3 te kalp atışını duydum. Şimdi iki yaşına girecek. Kanamaniz olmadığı sürece korkmayın bir şeycik olamaz