Tulay09 bizde 7 aya gircez bi kaç gün sonra ben de rutin olarak öğün vermiyprum ama sabah yumurta falan vermeye çalışıyorum yoğurt veriyprum arada bi kaç kaşık bizimki kaşıkla kendi yemek istiyo o yüzden veremiyorum eline sebzeleri haşlayıp verince oynayıp döküp saçıp bi kaç parça alıyo . Ama bu dönem böyle olmalı zaten bence 8. Aya kadar tadımlık alıcak Diye biliyorum tabi doğruusu nedir bilmiyorum