Sinemokcu salya ve elini ağzına götürmesi 3 aylıkken diş belirtisi değil. Doktorumuz bize öyle söyledi. Tükürük bezlerinin iyi çalıştığını gösterirmiş ve dünyayı ellerini tanıyormuş miniklerimiz. Oğlum 4 aylık ben de diş gelecek mi diye düşünüyorum ilginç bi şekilde hasta oldu. Hasta kimseyi görmedi evde hasta falan da yok. Ciğerleri temiz, boğazı temiz, ateşi yok ama büyük insan gibi öksürüyor bir haftadır. Doktor nezle dedi annemse benim de aynen böyle diştem önce öksürdüğümü hatta öksürük şeklinin bile aynı olduğunu söyledi🤷♀️ Bekliyorum bakalım😂