kumsal33 Kızlar Altı aylık kızım sadece anne sütü alıyor bende çok kilo verdim aynı durumu yaşayan varmı acaba
Deletedmom_112 kumsal33 bende de tam tersi oluyordu, ben de emzirirken vermek istiyordum ama alıyordum, ilk çocuğumda emzirme döneminde 13 kilo 2. çocuğum da emzirme döneminde 14 kilo aldım, neyse üste kalsın.
tekbasimabakiyorum kumsal33 herkes 😁 olması gereken o zaten, emzirmek üç saat spor yapmaya bedel şekilde kalori yaktırır
Alpagu Bende kaybediyorum 75 kilo ile doğuma gittim 57 kiloyla hamile kalmıştım şuan 53 kiloyum emzirmek aşırı kilo verdiriyor
kumsal33 Alpagu ben zaten normalde de zayıftım hamileliğim boyunca beş kilo aldım doğumla oda gitti 52 ile doğuma girmiştim şu anda da sürekli kilo veriyorum sütüm kızıma yarıyor kilosu falan çok iyi maşallah ama ben nasıl kilo alcam bilmiyorum
Retzja Kesinlikle katılıyorum, emzirme dönemi insana gerçekten kalori yaktırıyor. Emzirirken ⅔ saatlik tempolu koşu yapmış kadar enerji harcıyoruz.
dombilininannesi Ay benim kilolarımı da kaybedebilir misiniz rica etsem ben kaybedemiyorum da 🤷🏻♀️😁🤭