Cagla96 8 aylık bebeğim var göğsümün ucunu ısırdı emerken 4tane dişi var :( göğsümün ucu parçalandı resmen hep kanadı ne yapmam gerekiyo nasıl en çabuk şekilde iyileşir nasıl emziricem bu şekilde emzirmem çok çok zor
mavi1balon Cagla96 geçmiş olsun😔 başıma gelmedi ama kantaron yağı Sur o iyi geliyor bebeğim yeni doğduğunda sürüyordm ben de
PeriAfkan mavi1balon bi krem var, surduyunde iyi yikaman gerek sadece cunku aci. Ben onu kullaniyorum. Sintomiçin adi. Emzirdikten sonra sur 5 dakika acik birak kurusun. Sonra kapat. Yine emzirdiyinde yika tekrar. https://hizliresim.com/5NW71d
Cagla96 PeriAfkan Sağol önerin için canım ya alır sürerim çok fena bi acı sende beni anlarsın çok 🤦🏻♀️
katmerliana Çok geçmiş olsun canım. Zeytin yağı yakıp soğuduktan sonra göğüslerine ve biraz da göğüs pedine surup göğsüne kapat ve göğüs ucu ile emzir bi daha ısırmasın
Cagla96 katmerliana göğüs ucuyla emmiyor bebeğim yenidoğdugunda uçla emzirdim 4ay sonra kendi bıraktı onu şimdi ağzına sürdürmüyor 🤦🏻♀️ Nasıl vazgeçireceğiz bu ısırma huylarınııı bilmiyorum.. çok sağol yardımcı olduğun icin
Basak71_ Şuan dişinyok ısırmaya kalkıyor damağı ile bastırıyor dişi çıkınca kızımda ısırıcak eminin bundan
Cagla96 Basak71_ damakla bastırmayla bile acıyordur az çok bide dişi oldugunda düşün mememi ağzına verirken piranaya veriomusum gibi hissediyorum 😂😂
Zeynepppppp Cagla96 ayvanın bütün çekirdeklerini alıyorum çay bardağına koyuyorum üzerini az geçecek kadar su koyyorum ertesi gune hazir oluyo suyu fazla koyma