Merhaba . Benim oğlum 4. Ayını bitirdi . Sabahları şeftali , üzüm ,elma gibi meyveleri (her gün birini ) püre yapıp emziğine koyuyorum 1 tatlı kaşığı kadar onların suyunu emiyor kalan püresini döküyorum . Yani toplamda 1 tatlı kaşığı kadar meyve suyu içmiş oluyor sizce zararı var mıdır 3 gündür yapıyorum. sadece sabahları. doyması için değil hoşuna gittiği için veriyorum