Benim oğlum 7. ayda yavaş yavaş desteksiz oturmaya başladı ama mama sandalyesine koyduğumda hop yana devriliyor 🫠 ara sıra tam dönmeler başladı yeni yeni, dönmeye geç başladı yarım dönüyordu ama kendiliğinden tam dönemiyordu, sevinç nidaları atıyoruz keyfimiz yerinde olduğu zaman, ayaklar ağza girmeye başladı çok sevimli oluyor totosunu ısırmamak için zor tutuyorum kendimi😍 sünnet yaptırmadık hala ama yakın zamanda yaptırmak istiyorum çünkü eli bazen pipisine gidiyor kaşıyor oynuyor felan kızıyorum öyle yaptığı zaman 😂 sizin bebeler 7. ayda neler yapıyordu anneler ?😍