7 aylık bebeğim düzenli ek gıda alıyor emiyor da 3 gündür kaka yapmadı bugün 4. Gün elimden gelen her şeyi yaptım zeytinyağı içirdim kayısı yedirdim sıvı alımı da iyi masaj yapıyorum bacaklarını ittiriyorum yok yapmıyor nasıl çözüm buldunuz ve 4 gün yapmaması normal mi? Rahatsız görünmüyor huzursuz değil ağlamıyor ikinmiyor ama yedikleri nereye gidiyor anlamıyorum nereye gitti bu kaka