hayatg Bebeğim 14 aylık, bugün fark ettim alt 2 dişi birbirine çap bir şekilde yamuk çıkmış, dişler böyle kalır mı yoksa büyüdükçe düzelir mi, zaten bu dişleri düşecek yeni diş gelecek ama şuan büyüdükçe düzelir mi, sizde oldu mu böyle diş
Madamehappyyyyy hayatg Biz emzik ve biberon kullanmıyoruz sadece su içiyor ama çevrem diş çıkartırken dişlerine çok dokunma yamuk çıkar diye uyarıyor ? Dişlerine mi dokundunuz acaba ya da emzik kullanımı?
tamamdedimyaa hayatg ili gün önce diş doktoruna sordum. Bunlar olağan bir şey biz dişlerin ayrık ve yamuk çıkmasından korkmayız. Çıkaracağı diğer dişler onları düzeltecek dedi. Kızımın dişleri hem ayrık hem de yamuk 😂
hayatg nebutantana30 fotoğrafta net görünüyor mu, 3 tane yan yana var onda sıkıntı yok ama onların yanında 2 tane çıkmış hem yamuk hemde boşluk var arasında
Ays21 hayatg emzik kullanımı var mı, varsa nasıl çok sık mı gün içinde ? Ondan olabilir mi acaba eğer öyleyse emzik kullanımını azaltın yoksa belki yapısaldır belki süt dişler düşünce diğer kalıcı dişler düzgün çıkar🤔🫶🏻
hayatg Ays21 evet emzik kullanıyor ama sadece uykuya geçerken, uykuya dalınca çıkarıyor gün içinde kullanmıyor
hayatg Madamehappyyyyy dişlerine hiç dokunmam zaten müsade etmez öyle bir şey olduğu zaman, emzik kullanıyor evet sadece uykuya geçerken ondan mı oldu acaba
hayatg tamamdedimyaa yaa gerçekten mi içim rahatladı biraz şuan, ama benim bebeğim de dudak bağı da var ondan kaynaklı olabilir mi acaba
Sonqulklnc Bnm oglumunda on alt iki disi bu sekilde maalesef.emzik kullanmiyoruz ellemedim de agzini.yapisal yani doktor zaten bu dislerin dusecegini takmamami söyledi
hayatg Sonqulklnc sevindim ya inşallah düzelir aynen bende öyle düşünmüştüm düşecek zaten yenisi çıkacak diye ama takıyoruz işte