Ben kızım doğmadan önce sepet beşik almıştım. Ama bebek büyüdükçe ağırlıktan dengesi şaşıyordu sallanmıyordu yani sürekli ayakları kayıyordu. Sonrasında portatif bir beşik aldık kızım sığmayana karar idare etti bizi. Artık en sonunda yatak aldık. Yanlarında korumalıkları var 3 yaşından sonra çıkarırım diye düşünüyorum, tamamen yatak formatında kullanırız. Bizim beşik serüveni oldu resmen ondan ona 😅 sizin tercihleriniz nelerdi?