Merhaba oğlum 8 aylık ismine tepki vermiyor ama diğer her konuda motor gelişimi çok iyi sadece seslendiğimiz halde bakmıyor ilgisini çeken bir melodi yada müzik veya daha farklı seslere anında tepki veriyor ismine dönmemesi beni üzüyor erken mi yada kuruntumda haklı mıyım bilmiyorum dün gelişim testi yaptırdık doktorda motor gelişimi çok iyi dedi ama oda seslenince ve dönmeyince takip istedi var mı böyle bir şey yaşayıp düzelen 🙁