Merhaba anneler bebeğim 2 yaşında karın ağrısı için ultrason çekildi ultrasonda tek böbreğinde Pelvis ap 7mm gibi bir büyüklük tespit edildi takip edicez dedi doktor idrarda bakteri çıktı takip sürecindeyiz daha öncesinde ultrasonda çekildi böyle birşey yoktu sonradan olan var mı