Kızlar bebeğim 7 ay 12 günlük her gün bir şeyler yedirmeya çalışıyorum bazen 2 kaşık anca bazen hiç yemiyo önüne koyuyorum kendi yesin diye normalde herşeyi ağzına götürür ama yemek olunca ağzına götürmüyo sadece oynuyo bende zorlamıyorum iyice inatlaşmasın diye şimdi çok yemiyo diye ilerde sıkıntı olur mu kendi haline mi bırakayım ama arkasından mama verince onu içiyo aç aslında başına gelen var mı