katilcivciv Yasemin158 yok bildigin babil babil konusuyorlar sanki bisey a latiyorlarmis söylüyorlarmis gibi
aycanilgun Yasemin158 kızım 7 ay 10 günlük ve an itibariyle babıldama dönemi başladı, bababuuu aabbbiiiuuu gaaauu guuuaa deh deh ınneeee diyor şimdilik. Bide sabahları kendi kendine aaauuuuyyyy uuuuaaayyyyy gibi şeyleri şarkı gibi söylüyor 🤣
atam1938 Yasemin158 6 10 aylık arası bababababa dedeedede aaaahahağğ ehhğğğ gibi tuhaf konuşma çabalarına babıldama diyoruz kızım 7 aylıkken babababa demeye başladı şimdi dede diyor 8 aylık
dunyamveben Benimki de 10 aylık Ba ba de de ve de bol bol aga aga diyor 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ çevremde başka anlamlı şeyler söyleyen bebekler var🧿🧿 zamana bıraktım bende
Yasemin158 dunyamveben benimki de bi ara ba baa der gibiydi şimdi bıraktı burda yorumlarda okuyorum kimisi diyor ki benimki anne baba diyor
hilalsmz Yasemin158 merhabalar bebeğim 11 aylık Babıldamıyor endişeleniyorum sizin durumunuz nasıl ilerledi o zamanlar