Seker0202 Kızlar 48 günlük olduk bazen şeffaf gibi beyazımsı akıntı geliyor ilk başlarda normal dedim ama ne zamana kadar normal sayılıyor acaba
balinayakafaatanhamsi Seker0202 normal canım. Senin hormonların sütten bebeğe geçiyor. Yakın zamanda geçer diye düşünüyorum. Emziriyorsun değil mi ?
birkizbirerkekannesii Seker0202 benim kızım 5 yaşına girecek hala akıntısı var.doktor normal dedi 🤷♀️