AyseBirce Seda112 bizde iki gün sonra beş aylık olacağız 4 aylıkken 5400 dük bizde çok iştahsız benim bebeğim de maalesef
kiliclar Seda112 sütünüz mü doyurmuyor acaba mama takviyesi yapıyormusunuz ben kullanıyorum sütüm yetmiyor diye aptamil verdim iyi geldi.
Arelyusufayaz Emiyorsa emzirdikten sonra kalan sütü sağıp şurıngayla vermelisin mama kullanıyorsan sma mama kilo aldırıyor aptamil biizmkine aldırmamıştı
gulay_atmc [bilinmeyen] smada lifler olmadığı için doktorumuz önermedi içeriği bağışıklık için yetersiz kalır dedi bir de sindirmekte zorlanıyordu kızım. aptamilden çok memnun kaldık ama. her bebek farklı oluyor
Arelyusufayaz gulay_atmc benim bebeğimin kakası anne sütünde koyu kıvamlıydı baya 3,5 aylıkken aptamil mama kullandık ishal gibi oldu ve o ay çok az kilo almıştı sma ya geçince kakası anne sütündeki gibi olup kilo almaya başladı
Seda112 Benim emmiyor mama ile besleniyor şu an Aptamil kullanıyoruz onu içiyor ama 3 saate anca 90 CC içiyor kilo almıyor bu yüzden
aysenur06 sütün yetmiyorsa aptamil 1 numara mama verebilirsin , gelişimini en iyi aptamil destekleyecektir . içeriğinde balık yağı bile var