Feyekum Benim.ilkim.sezeryan oldu 2.de oyle olur diyorum.ama.biri olmaz dedi normal.da olabilir dedi doğru mu
Mrvsmt2502 Feyekum belli şartları var en az 4 yıl geçmesi lazım rahiminizin iyi durumda olması lazım iyi doktor bulmanız lazım çoğu doktor bu riski almıyor
Minnospanda Feyekum doğumunuzun üzerinden 2 3 yıl gibi bir zaman geçmişse, ssvd yi savunan bir doktorsa ve sizde istiyorsaniz normal olabilir tabi ki. ama istemiyorsanız sezaryen olur
busenihicalakadaretmez Feyekum benim bi tanıdığımın ilk çocukları ikiz, sezaryen oldu. 3.çocuğunu 6yıl sonra falan normal doğurdu.