Benim bebeğim de bir hafta sonra üç aylık olacak, aynı uyku sıkıntılarını biz de yaşıyoruz ve nasıl çözeriz diye düşünmekten dert sahibi oldum gerçekten 😟 geceleri 3-4 saatsiz kesintisiz bir uykusu var ama sürekli bir kıpırtı halinde onu engellemek için mecburen ellerini yarım kundak yapıyoruz çünkü kendini uyandırıyor, ondan sonra 1.30 2 saatte 1 uyanmaları başlıyor onlarda da yani aralarda sürekli pişmiş desteği istiyor artık hep beraber uykusuz kalmaktansa eşimle nöbetleşe uyuyoruz 3- 4 saat o duruyor biberonla beslendiği için (anne sütümü de da mamayı da biberonla alıyor )sonra ben duruyorum eşim yatıyor falan ama çok sıkıntı gündüz uykuları da yani 1 saat uyanık duruyor yarım saat uyuyor 1 saat uyanık duruyor 1 saat uyuyor bazen ama belli bir düzen yok yine hep uyanıuor siye başında bekleyip pış pış yapıyorum asla çocuğum uyudu odaya bırakayım da 1 saat şu işimi yapayım bir yemeğimi yapayım temizliğimi yapayım gibi bir durum yok yani o uykusunu da yapabilsin diye yine başında nöbet tutuyoruz ve gece 11.30’dan önce uyutamıyoruz uyumuyor yani