beyzaesilaada gebe okulundan arkadaşlar Hülya Çınar’ı tavsiye etmişti çok ilgili vs diye. Ancak eğer imkanınız varsa bir başka hastaneyi tercih etmenizi öneririm. Sadece 1 kere gittim. Çocuk bölümü 4. Katta. Asansör gelmek bilmiyor. Bebek arabasıyla kimse size öncelik tanımıyor 😬 aşırı kalabalık bi hastane aklınızda bulunsun.