İyi aksamlar anneler size bir sorum olcak, 12 günlük anneyim bugun kontrol için semt polikliniğine gittim kadın doguma ve ultrasonla karnıma bakınca karnında pıhtılaşma görüyorum dedi ve beni büyük hastaneye detaylı ultrasona yönlendirdi yarın gitcem ama tedirginim önemli bişey var mıdır acaba?? 😏😏😔