Selam kızlar aranıza yeni katıldım daha doğrusu happy momdan kopup bi türlü buraya gelemedim . Bebekten dolayı vaktimde olmamıştı . Şimdi kızım ayın 17 sinde 6 aylık olcak ben ek gıdaya geçen ay başladım . Yulaf unu , oatmeal cereal , havuç , bebek bisküvi , kabak , squash , tatlı patates gibi ürünlere başladım . Bu arada doğduğundan beride emziriyorum . Benim kızımda kabızlık başladı bende bu verdiğim öğünlere zeytinyağ katıyorum . Korkmaya başladım ek gıdaya bi şekilde geçmem lazım bırakırım hep süt veririm ama ek gıda dönemleri başladı artık kafam karıştı . Sizler ne yapıyorsunuz ?