momeymen Kızlar yatak alıcam. Eşimin bekarlık yatağı ile evlendim masraf olmasın diye. İyi bir şey istiyorum. Yatsan’ı öneriyorlar. siz hangi marka ve model kullanıyorsunuz. Sert mi yumuşak mı? Tavsiye verseniz çok sevinirim 🌸
hazale966 momeymen istikbal sleepy kullanıyoruz 3 senedir çok memnunuz yumuşak🌸 mağazasından bakıp deneyebilirsiniz