İyi geceler arkadaşlar memlekete ailemin yanına geldik 7 aylık bebeğim bayağı etkilendi zayıfladı istahsizlasti sürekli ağlama nöbetleri memleket hiç iyi gelmedi neyse kızım çok rahatsızlandı doktora götürdük antibiyotik verdi antibiyotik kızıma yaramadı alerji yaptı vücudunun her yeri isilik oldu daha doğrusu alerji oldu kıpkırmızı noktalar hemen acile kaçırdık acil de alerji iğnesi yaptılar çok şükür düzeldi ama sağ kolunda alerji olan yerler nokta nokta olan kırmızı yerler mor mor olmaya başladı mor mor noktalar diyeyim size bunun sebebi ne yaşayan var mı bilgisi olan varsa yazarsa çok sevinirim her yeri normal ama sağ kolumdaki olan kırmızı noktalar mor noktalar olarak kaldı